Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Tytuł pełny :
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne / [red. Mącik Radosław]
Autorzy :
Mącik, Radosław
Wydawca :
Lublin Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
206 s. : rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788322732625
Uwagi :
1. MĄCIK Radosław, Przedmowa MĄCIK Radosław, Technologie informacyjne i komunikacyjne a zachowania konsumenta - przegląd dotychczasowych badań MĄCIK Radosław, MĄCIK Dorota, Ramy teoretyczne badań własnych MĄCIK Radosław, Metodyka badań własnych MĄCIK Radosław, FURTAK Robert, Zakupy internetowe a zakupy konwencjonalne LIPOWSKI Marcin, Zwyczaje dotyczące kupowania w Internecie MĄCIK Dorota, FURTAK Robert, Pszchologiczne aspekty kupowania online MĄCIK Radosław, Modelowanie stałych czynników wyjaśniających kupowanie w Internecie LIPOWSKI Marcin, Technologie mobilne a zachowania zakupowe FURTAK Robert, Samoocena zmian w zachowaniach zakupowych pod wpływem ICT MĄCIK Radosław, Podsumowanie - wnioski i rekomendacje
Temat :
Konsument
Technologie informacyjne
Technologie komunikacyjne
Zakupy w Internecie
M-commerce
E-commerce
Zakupy on-line
Technologie mobilne
Zachowania konsumenckie
Książka
LDR     01893nam#a2200313#i#4500
001     3683100134120
003     CHORZ WSB
005     20200623200255.3
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788322732625
035     %a (CHO)55199
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Mącik, Radosław
245 1 0 %a Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne / %c [red. Mącik Radosław]
260 #   %a Lublin %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej %c 2011
300     %a 206 s. : rys., tab. %c 24 cm
500     %a 1. MĄCIK Radosław, Przedmowa MĄCIK Radosław, Technologie informacyjne i komunikacyjne a zachowania konsumenta - przegląd dotychczasowych badań MĄCIK Radosław, MĄCIK Dorota, Ramy teoretyczne badań własnych MĄCIK Radosław, Metodyka badań własnych MĄCIK Radosław, FURTAK Robert, Zakupy internetowe a zakupy konwencjonalne LIPOWSKI Marcin, Zwyczaje dotyczące kupowania w Internecie MĄCIK Dorota, FURTAK Robert, Pszchologiczne aspekty kupowania online MĄCIK Radosław, Modelowanie stałych czynników wyjaśniających kupowanie w Internecie LIPOWSKI Marcin, Technologie mobilne a zachowania zakupowe FURTAK Robert, Samoocena zmian w zachowaniach zakupowych pod wpływem ICT MĄCIK Radosław, Podsumowanie - wnioski i rekomendacje
650   9 %a Konsument
650   9 %a Technologie informacyjne
650   9 %a Technologie komunikacyjne
650   9 %a Zakupy w Internecie
650   9 %a M-commerce
650   9 %a E-commerce
650   9 %a Zakupy on-line
650   9 %a Technologie mobilne
650   9 %a Zachowania konsumenckie
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100134120 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-227-3262-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (23/06/2020 ; 650) %c prolib (23/06/2020 ; 650) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 29953
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies