Lublin Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
206 s. : rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788322732625
Uwagi :
1. MĄCIK Radosław, Przedmowa MĄCIK Radosław, Technologie informacyjne i komunikacyjne a zachowania konsumenta - przegląd dotychczasowych badań MĄCIK Radosław, MĄCIK Dorota, Ramy teoretyczne badań własnych MĄCIK Radosław, Metodyka badań własnych MĄCIK Radosław, FURTAK Robert, Zakupy internetowe a zakupy konwencjonalne LIPOWSKI Marcin, Zwyczaje dotyczące kupowania w Internecie MĄCIK Dorota, FURTAK Robert, Pszchologiczne aspekty kupowania online MĄCIK Radosław, Modelowanie stałych czynników wyjaśniających kupowanie w Internecie LIPOWSKI Marcin, Technologie mobilne a zachowania zakupowe FURTAK Robert, Samoocena zmian w zachowaniach zakupowych pod wpływem ICT MĄCIK Radosław, Podsumowanie - wnioski i rekomendacje
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?