Białachowska A.: Strategy formations is a visionary process
Goleński W.: Przedsiębiorstwo społeczne – wymiar definicyjny i aplikacyjny
Lisowski J.l.: Methodology of organisational changes In a company
Mazur-Wierzbicka E.; Ekologiczne aspekty w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Smoleńska D.: Warunki gospodarowania w Polsce wobec decyzji finansowych firm. Wybrane uwarunkowania ekonomiczne i rynkowe
Wojdan M.: Zastosowanie techniki mystery shopping w badaniu jakości obsługi klienta
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?