LDR 02131cam#a2200337#i#4500
001 3683100132791
003 CHORZ WSB
005 20210730094718.8
008 191031s2019####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788380859142
035 %a (CHO)90292
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a pol %h pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Milic-Czerniak, Róża %e Redaktor
245 0 0 %a Badania marketingowe: %b nowe metody badań i zastosowania / %c readakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Difin, %c 2019.
300 %a 226 stron: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8 %a Milic-Czerniak Róża: Wprowadzenie
Rozdział 1. Milic-Czerniak Róża: Kierunki rozwoju badań marketingowych
Rozdział 2. Szczerbak Monika: Badanie ankietowe satysfakcji pracowników
Rozdział 3. Jachimkowska Monika: Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych
Rozdział 4. Jurczak Jolanta: Eye-tracking w badaniach marketingowych
Rozdział 5. Sanrska Aleksandra: Badania doświadczeń użytkownika – w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi
Rozdział 6. Sanrska Aleksandra: Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń
Rozdział 7. Jurczak Jolanta: Zastosowanie analizy czynnikowej w wersyfikacji badań marketingowych
Rozdział 8. Broniarek Rafał: Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych
Rozdział 9. Milic-Czerniak Róża: Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych
650 9 %a Marketing
650 9 %a Badania marketingowe
650 9 %a Badania ankietowe
650 9 %a Satysfakcja pracowników
650 9 %a Misselling
650 9 %a Tajemniczy klient
650 9 %a Eye tracking
650 9 %a Badania doświadczeń użytkownika
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132791 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-914-2
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2019 %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 245, 260, 300, 500-, 520+, 920) %c pwegrzyn (30/07/2021)
Milic-Czerniak Róża: Wprowadzenie
Rozdział 1. Milic-Czerniak Róża: Kierunki rozwoju badań marketingowych
Rozdział 2. Szczerbak Monika: Badanie ankietowe satysfakcji pracowników
Rozdział 3. Jachimkowska Monika: Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych
Rozdział 4. Jurczak Jolanta: Eye-tracking w badaniach marketingowych
Rozdział 5. Sanrska Aleksandra: Badania doświadczeń użytkownika – w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi
Rozdział 6. Sanrska Aleksandra: Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń
Rozdział 7. Jurczak Jolanta: Zastosowanie analizy czynnikowej w wersyfikacji badań marketingowych
Rozdział 8. Broniarek Rafał: Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych
Rozdział 9. Milic-Czerniak Róża: Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?