Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Badania marketingowe: nowe metody badań i zastosowania

Tytuł pełny :
Badania marketingowe: nowe metody badań i zastosowania / readakcja naukowa Róża Milic-Czerniak
Autorzy :
Milic-Czerniak, Róża
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Difin
Wydanie :
Wydanie pierwsze
Rok wydania :
2019
Opis fizyczny :
226 stron: ilustracje; 24 cm
ISBN :
9788380859142
Temat :
Marketing
Badania marketingowe
Badania ankietowe
Satysfakcja pracowników
Misselling
Tajemniczy klient
Eye tracking
Badania doświadczeń użytkownika
Książka
LDR     02131cam#a2200337#i#4500
001     3683100132791
003     CHORZ WSB
005     20210730094718.8
008     191031s2019####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788380859142
035     %a (CHO)90292
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a pol %h pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Milic-Czerniak, Róża %e Redaktor
245 0 0 %a Badania marketingowe: %b nowe metody badań i zastosowania / %c readakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
250     %a Wydanie pierwsze.
260 #   %a Warszawa : %b Wydawnictwo Difin, %c 2019.
300     %a 226 stron: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8   %a Milic-Czerniak Róża: Wprowadzenie
Rozdział 1. Milic-Czerniak Róża: Kierunki rozwoju badań marketingowych 
Rozdział 2. Szczerbak Monika: Badanie ankietowe satysfakcji pracowników
Rozdział 3. Jachimkowska Monika: Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych
Rozdział 4. Jurczak Jolanta: Eye-tracking w badaniach marketingowych
Rozdział 5. Sanrska Aleksandra: Badania doświadczeń użytkownika – w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi 
Rozdział 6. Sanrska Aleksandra: Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń
Rozdział 7. Jurczak Jolanta: Zastosowanie analizy czynnikowej w wersyfikacji badań marketingowych
Rozdział 8. Broniarek Rafał: Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych
Rozdział 9. Milic-Czerniak Róża: Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych
650   9 %a Marketing
650   9 %a Badania marketingowe
650   9 %a Badania ankietowe
650   9 %a Satysfakcja pracowników
650   9 %a Misselling
650   9 %a Tajemniczy klient
650   9 %a Eye tracking
650   9 %a Badania doświadczeń użytkownika
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132791 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-8085-914-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2019 %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 245, 260, 300, 500-, 520+, 920) %c pwegrzyn (30/07/2021) 

Milic-Czerniak Róża: Wprowadzenie
Rozdział 1. Milic-Czerniak Róża: Kierunki rozwoju badań marketingowych
Rozdział 2. Szczerbak Monika: Badanie ankietowe satysfakcji pracowników
Rozdział 3. Jachimkowska Monika: Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych
Rozdział 4. Jurczak Jolanta: Eye-tracking w badaniach marketingowych
Rozdział 5. Sanrska Aleksandra: Badania doświadczeń użytkownika – w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi
Rozdział 6. Sanrska Aleksandra: Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń
Rozdział 7. Jurczak Jolanta: Zastosowanie analizy czynnikowej w wersyfikacji badań marketingowych
Rozdział 8. Broniarek Rafał: Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych
Rozdział 9. Milic-Czerniak Róża: Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 40805
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies