Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Elektroniczny marketing poprzez Internet : reengineering procesu marketngowego

Tytuł pełny :
Elektroniczny marketing poprzez Internet : reengineering procesu marketngowego
Autorzy :
Wielki, Janusz
Wydawca :
Wrocław Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania :
2000
Opis fizyczny :
160 s. 24 cm
ISBN :
830112699X
Temat :
Rynek elektroniczny
Internet
Marketing elektroniczny
Internet w firmie
Internet w marketingu
Reengineering
Książka
LDR     00878nam#a2200265#i#4500
001     3683100132488
003     CHORZ WSB
005     20200609000505.6
008     140303s2000####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 830112699X
035     %a (CHO)55336
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Wielki, Janusz
245 1 0 %a Elektroniczny marketing poprzez Internet %b : reengineering procesu marketngowego
260 #   %a Wrocław %b Wydawnictwo Naukowe PWN %c 2000
300     %a 160 s. %c 24 cm
650   9 %a Rynek elektroniczny
650   9 %a Internet
650   9 %a Marketing elektroniczny
650   9 %a Internet w firmie
650   9 %a Internet w marketingu
650   9 %a Reengineering
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132488 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-01-12699-X
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2000 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 30125
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies