Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing według Teda Levitta

Tytuł pełny :
Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz]
Autorzy :
Levitt, Theodore
Kanclerz, Anna
Wydawca :
Gliwice: Wydawnictwo Helion
Rok wydania :
2008
Seria :
Onepress
Zawartość serii :
Onepress
Opis fizyczny :
330 s.: il. ; 22 cm
ISBN :
9788324609062
Temat :
Marketing
Cykl życia produktu
Reklama
Książka
LDR     00910nam#a2200277#i#4500
001     3683100132433
003     CHORZ WSB
005     20200629203418.2
008     150114s2008####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788324609062
035     %a (CHO)69847
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Levitt, Theodore.
245 1 0 %a Marketing według Teda Levitta / %c Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz].
260 #   %a Gliwice: %b Wydawnictwo Helion, %c 2008.
300     %a 330 s.: %b il. ; %c 22 cm.
490 1   %a Onepress
650   9 %a Marketing
650   9 %a Cykl życia produktu
650   9 %a Reklama
700 1   %a Kanclerz, Anna
830   0 %a Onepress
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132433 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-246-0906-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2008 %c prolib (29/06/2020 ; 700) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 34679
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies