Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / [red. naukowy Wiktor Jan W., red. naukowa Chlipała Paweł, red. naukowy Chlipała Paweł]
1. WIKTOR Jan W.: Wstęp
2. WIKTOR Jan W.: Morfologi astrategii marketingowej przedsiebiorstwa na rynkach międzynarodowych - refleksja teoretyczna
3. WIKTOR Jan W.: Polski eksport i polscy eksporterzy - możliwości i ograniczenia
4. CHLIPAŁA Paweł: Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego - metodyka projektu badawczego
5. CZUBAŁA Anna: Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów
6. ŻBIKOWSKA Agnieszka: Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne
7. JONAS Agata: Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych
8. SMOLEŃ Tomasz: Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych
9. CHLIPAŁA Paweł: ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych - studia przypadków Zakończenie Spis literatury Załączniki
LDR 01904nam#a2200265#i#4500
001 3683100132252
003 CHORZ WSB
005 20200629202413.8
008 140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788320820218
035 %a (CHO)56592
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Wiktor, Jan W.
245 1 0 %a Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / %c [red. naukowy Wiktor Jan W., red. naukowa Chlipała Paweł, red. naukowy Chlipała Paweł]
260 # %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. %c 2012
300 %a 247 s.: rys., tab. %c 24 cm
500 %a 1. WIKTOR Jan W.: Wstęp
2. WIKTOR Jan W.: Morfologi astrategii marketingowej przedsiebiorstwa na rynkach międzynarodowych - refleksja teoretyczna
3. WIKTOR Jan W.: Polski eksport i polscy eksporterzy - możliwości i ograniczenia
4. CHLIPAŁA Paweł: Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego - metodyka projektu badawczego
5. CZUBAŁA Anna: Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów
6. ŻBIKOWSKA Agnieszka: Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne
7. JONAS Agata: Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych
8. SMOLEŃ Tomasz: Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych
9. CHLIPAŁA Paweł: ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych - studia przypadków Zakończenie Spis literatury Załączniki
650 9 %a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
650 9 %a Marketing międzynarodowy
650 9 %a Eksport
650 9 %a Biznes międzynarodowy
700 1 %a Chlipała, Paweł
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132252 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-208-2021-8
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2012
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?