Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

Tytuł pełny :
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / [red. naukowy Wiktor Jan W., red. naukowa Chlipała Paweł, red. naukowy Chlipała Paweł]
Autorzy :
Wiktor, Jan W
Chlipała, Paweł
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A
Rok wydania :
2012
Opis fizyczny :
247 s.: rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788320820218
Uwagi :
1. WIKTOR Jan W.: Wstęp 2. WIKTOR Jan W.: Morfologi astrategii marketingowej przedsiebiorstwa na rynkach międzynarodowych - refleksja teoretyczna 3. WIKTOR Jan W.: Polski eksport i polscy eksporterzy - możliwości i ograniczenia 4. CHLIPAŁA Paweł: Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego - metodyka projektu badawczego 5. CZUBAŁA Anna: Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów 6. ŻBIKOWSKA Agnieszka: Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne 7. JONAS Agata: Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych 8. SMOLEŃ Tomasz: Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych 9. CHLIPAŁA Paweł: ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych - studia przypadków Zakończenie Spis literatury Załączniki
Temat :
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Marketing międzynarodowy
Eksport
Biznes międzynarodowy
Książka
LDR     01904nam#a2200265#i#4500
001     3683100132252
003     CHORZ WSB
005     20200629202413.8
008     140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788320820218
035     %a (CHO)56592
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Wiktor, Jan W.
245 1 0 %a Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / %c [red. naukowy Wiktor Jan W., red. naukowa Chlipała Paweł, red. naukowy Chlipała Paweł]
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. %c 2012
300     %a 247 s.: rys., tab. %c 24 cm
500     %a 1. WIKTOR Jan W.: Wstęp
2. WIKTOR Jan W.: Morfologi astrategii marketingowej przedsiebiorstwa na rynkach międzynarodowych - refleksja teoretyczna
3. WIKTOR Jan W.: Polski eksport i polscy eksporterzy - możliwości i ograniczenia
4. CHLIPAŁA Paweł: Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego - metodyka projektu badawczego
5. CZUBAŁA Anna: Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów
6. ŻBIKOWSKA Agnieszka: Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne
7. JONAS Agata: Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych
8. SMOLEŃ Tomasz: Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach  międzynarodowych
9. CHLIPAŁA Paweł: ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych - studia przypadków Zakończenie Spis literatury Załączniki
650   9 %a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
650   9 %a Marketing międzynarodowy
650   9 %a Eksport
650   9 %a Biznes międzynarodowy
700 1   %a Chlipała, Paweł
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100132252 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-208-2021-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2012 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.B
Nr inwentarza :
851 31663
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies