1. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek, Wstęp Marka ANTONOWICZ Mirosława, Konkurencja między markami w długodystansowych kolejowych przewozach pasażerskich BRYŁA Paweł, Wyzwania związane z zarządzaniem markami kolektywnymi na przykładziechronionej nazwy pochodzenia GRZYBOWSKA-BRZEZIŃSKA Mariola, Efektywność pozycjonowania wybranych marek jogurtów KLIMKOWSKA Regina, Marka czy wartości użytkowe - dylemat konsumenta (na przykładzie rynkusamochodów osobowych w Polsce) KŁECZEK Ryszard, Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki? KONIORCZYK Grażyna, Strategia marki oferentów niskokosztowych (na wybranych przykładach) KREFT Jan, Zagrożenie kanibalizacją w przenoszeniu zawartości gazet do ich internetowychwydań LUTEK Piotr, MAIK Robert, KOWALSKI Mariusz, Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax MAŁKOWSKA-BOROWCZYK Magdalena, Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych OSTROWSKA Izabela, Poziom i możliwości kształtowania lojalności 'młodych dorosłych' w stosunkudo marki usługodawcy (badania własne) PATRZAŁEK Wanda, Postawy konsumentów wobec lojalności marki PERCHLA-WŁOSIK Aleksandra, Marka jako odzwierciedlenie wartości kulturowych. Socjologiczne aspekty zarządzania marką ROSA Grażyna, Zarządzanie marką produktu na podstawie CETC - ŚrodkowoeuropejskiegoKorytarza Transportowego ŚMIECHOWSKA Maria, WAWSZCZAK Sebastian, Etykieta jako element wizualizacji marki ŚWIĄTKOWSKA Maria, GÓRSKA-WARSEWICZ Hanna, KRAJEWSKI Karol, Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym WIECHOCZEK Joanna, Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw WOJNAROWSKA Halina, Uwarunkowania kulturowe kreowania strategii marek i budowania lojalności wobec nich - zarys podstawowych zagadnień WRONA Sylwia, Jak cenna jest Coca-Cola, czyli co mierzą rankingi wartości marki Konsument ADAMCZYK Grażyna, Postrzeganie marki produktu i jej wpływ na decyzje rynkowe młodych konsumentów BOMBOL Małgorzata, Design produktów jako determinanta zachowań polskich konsumentów DMOWSKI Przemysław, ŚMIECHOWSKA Maria, PLATTA Agnieszka, Zachowanie trójmiejskich konsumentów na rynku kawy GAZDECKI Michał, GORYŃSKA-GODMANN Elżbieta, Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiębiorstw branży piekarskiej GÓRSKA-WARSEWICZ Hanna, Analiza płaszczyzny konsumenckiej dla potrzeb zarządzania marką w kategorii jogurtów GRĘBOWIEC Mariusz, Wpływ marki na podejmowanie decyzji nabywczych konsumentów na przykładzie rynku kawy JAKUBOWSKA Dominika, RADZYMIŃSKA Monika, SAMUL Łukasz, Zagrożenie bezpieczeństwa żywności a wybór produktów spożywczych KOWALCZUK Iwona, Zachowania konsumentów wobec nowych produktów ze szczególnym uwzględnieniem żywności (wyniki badań) KRZEPICKA Alicja K., Klient jako istotne strategicznie źródło koncepcji produktu NESTOROWICZ Renata, NOWAK Lilianna, Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów OLEJNICZAK Tomasz, Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych TKACZYK Jolanta, Trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na kształtowanie produktów. TRZASKOWSKA-BOGUSZ Anna M., GODLEWSKA Małgorzata, MURGLIN Małgorzata, Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG ZAWADA Piotr, Współczesne zachowania konsumentów - konsekwencje ekonomiczne dlaprzedsiębiorstw
LDR 04595nam#a2200313#i#4500
001 3683100131831
003 CHORZ WSB
005 20200711200148.9
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788374175265
035 %a (CHO)53982
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Kall, Jacek.
245 1 0 %a Zarządzanie produktem %b : kreowanie marki: zeszyty naukowe 154 / %c [red. naukowy Kall Jacek, red. naukowa Sojkin Bogdan, red. naukowy Sojkin Bogdan]
260 # %a Poznań %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu %c 2010
300 %a 279 s. : rys., tab., wykr. %c 24 cm
490 1 %x 1689-7374
500 %a 1. SOJKIN Bogdan, KALL Jacek, Wstęp Marka ANTONOWICZ Mirosława, Konkurencja między markami w długodystansowych kolejowych przewozach pasażerskich BRYŁA Paweł, Wyzwania związane z zarządzaniem markami kolektywnymi na przykładziechronionej nazwy pochodzenia GRZYBOWSKA-BRZEZIŃSKA Mariola, Efektywność pozycjonowania wybranych marek jogurtów KLIMKOWSKA Regina, Marka czy wartości użytkowe - dylemat konsumenta (na przykładzie rynkusamochodów osobowych w Polsce) KŁECZEK Ryszard, Jak zwiększać wiedzę o kapitale marki? KONIORCZYK Grażyna, Strategia marki oferentów niskokosztowych (na wybranych przykładach) KREFT Jan, Zagrożenie kanibalizacją w przenoszeniu zawartości gazet do ich internetowychwydań LUTEK Piotr, MAIK Robert, KOWALSKI Mariusz, Strategia budowania marki komponentu na podstawie przypadku marki GlasMax MAŁKOWSKA-BOROWCZYK Magdalena, Współzależność siły marki sieci handlowej i siły marek własnych OSTROWSKA Izabela, Poziom i możliwości kształtowania lojalności 'młodych dorosłych' w stosunkudo marki usługodawcy (badania własne) PATRZAŁEK Wanda, Postawy konsumentów wobec lojalności marki PERCHLA-WŁOSIK Aleksandra, Marka jako odzwierciedlenie wartości kulturowych. Socjologiczne aspekty zarządzania marką ROSA Grażyna, Zarządzanie marką produktu na podstawie CETC - ŚrodkowoeuropejskiegoKorytarza Transportowego ŚMIECHOWSKA Maria, WAWSZCZAK Sebastian, Etykieta jako element wizualizacji marki ŚWIĄTKOWSKA Maria, GÓRSKA-WARSEWICZ Hanna, KRAJEWSKI Karol, Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym WIECHOCZEK Joanna, Alianse marek jako narzędzie wzmacniania pozycji rynkowej przedsiębiorstw WOJNAROWSKA Halina, Uwarunkowania kulturowe kreowania strategii marek i budowania lojalności wobec nich - zarys podstawowych zagadnień WRONA Sylwia, Jak cenna jest Coca-Cola, czyli co mierzą rankingi wartości marki Konsument ADAMCZYK Grażyna, Postrzeganie marki produktu i jej wpływ na decyzje rynkowe młodych konsumentów BOMBOL Małgorzata, Design produktów jako determinanta zachowań polskich konsumentów DMOWSKI Przemysław, ŚMIECHOWSKA Maria, PLATTA Agnieszka, Zachowanie trójmiejskich konsumentów na rynku kawy GAZDECKI Michał, GORYŃSKA-GODMANN Elżbieta, Zachowania konsumentów pieczywa i ich implikacje dla strategii marketingowych przedsiębiorstw branży piekarskiej GÓRSKA-WARSEWICZ Hanna, Analiza płaszczyzny konsumenckiej dla potrzeb zarządzania marką w kategorii jogurtów GRĘBOWIEC Mariusz, Wpływ marki na podejmowanie decyzji nabywczych konsumentów na przykładzie rynku kawy JAKUBOWSKA Dominika, RADZYMIŃSKA Monika, SAMUL Łukasz, Zagrożenie bezpieczeństwa żywności a wybór produktów spożywczych KOWALCZUK Iwona, Zachowania konsumentów wobec nowych produktów ze szczególnym uwzględnieniem żywności (wyniki badań) KRZEPICKA Alicja K., Klient jako istotne strategicznie źródło koncepcji produktu NESTOROWICZ Renata, NOWAK Lilianna, Żywność bioaktywna a preferencje konsumentów OLEJNICZAK Tomasz, Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych TKACZYK Jolanta, Trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na kształtowanie produktów. TRZASKOWSKA-BOGUSZ Anna M., GODLEWSKA Małgorzata, MURGLIN Małgorzata, Postawy młodych konsumentów wobec marki na rynku produktów FMCG ZAWADA Piotr, Współczesne zachowania konsumentów - konsekwencje ekonomiczne dlaprzedsiębiorstw
650 9 %a Marka
650 9 %a Kreowanie marki
650 9 %a Zarządzanie produktem
650 9 %a Konsument
650 9 %a Klient
700 1 %a Kall, Jacek.
700 1 %a Sojkin, Bogdan
830 0 %x 1689-7374
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100131831 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7417-526-5
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c pwegrzyn (11/07/2020 ; 700) %c prolib (11/07/2020 ; 700)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?