Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Understanding and managing customers

Tytuł pełny :
Understanding and managing customers / [Lancaster Peter, Lowe Robin]
Autorzy :
Doole, Isobel
Lancaster, Peter
Lowe, Robin
Wydawca :
Essex Pearson Education Limited
Rok wydania :
2005
Opis fizyczny :
340[4]s. 25 cm
ISBN :
0273685627
Temat :
Marketing
Klient
Zadowolenie
CRM
Informacja
Lojalność marki
Książka
LDR     00909nam#a2200301#i#4500
001     3683100131558
003     CHORZ WSB
005     20200609000453.7
008     140303s2005####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 0273685627
035     %a (CHO)44552
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
041 1 # %a eng %h eng
100 1   %a Doole, Isobel
245 1 0 %a Understanding and managing customers / %c [Lancaster Peter, Lowe Robin]
260 #   %a Essex %b Pearson Education Limited %c 2005
300     %a 340[4]s. %c 25 cm
650   9 %a Marketing
650   9 %a Klient
650   9 %a Zadowolenie
650   9 %a CRM
650   9 %a Informacja
650   9 %a Lojalność marki
700 1   %a Lancaster, Peter
700 1   %a Lowe, Robin
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100131558 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 0-273-68562-7
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2005 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/11.0
Nr inwentarza :
851 17296
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies