Toruń Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa 'Dom Organizatora'
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
375 s.: rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788372855787
Uwagi :
1. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Wstęp
2. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, ESCHER Iwona: Pojęcie, geneza i rozwój marketingu
3. KACZMARCZYK Stanisław: Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
4. ESCHER Iwona: Badania marketingowe
5. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Konsument i uwarunkowania jego zachowań
6. SCHULZ Maciej: Segmentacja i pozycjonowanie produktu
7. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Produkt i proces jego rozwoju
8. SCHULZ Maciej: Cena i jej kształtowanie
9. PETRYKOWSKA Joanna: Dystrybucja jako element marketingu
10. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Komunikacja marketingowa
11. PETRYKOWSKA Joanna: Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?