Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing : podręcznik akademicki

Tytuł pełny :
Marketing : podręcznik akademicki / [[I In.]]
Autorzy :
Andruszkiewicz, Krzysztof
[I, In.]
Wydawca :
Toruń Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa 'Dom Organizatora'
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
375 s.: rys., tab. 24 cm
ISBN :
9788372855787
Uwagi :
1. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Wstęp 2. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, ESCHER Iwona: Pojęcie, geneza i rozwój marketingu 3. KACZMARCZYK Stanisław: Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. ESCHER Iwona: Badania marketingowe 5. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Konsument i uwarunkowania jego zachowań 6. SCHULZ Maciej: Segmentacja i pozycjonowanie produktu 7. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Produkt i proces jego rozwoju 8. SCHULZ Maciej: Cena i jej kształtowanie 9. PETRYKOWSKA Joanna: Dystrybucja jako element marketingu 10. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Komunikacja marketingowa 11. PETRYKOWSKA Joanna: Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym
Temat :
Marketing
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Konsument
Produkt
Cena
Dystrybucja
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Logistyczna obsługa klienta
Marketingowa obsługa klienta
Badania marketingowe
Książka
LDR     01805nam#a2200349#i#4500
001     3683100130974
003     CHORZ WSB
005     20200609000446.9
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788372855787
035     %a (CHO)55948
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Andruszkiewicz, Krzysztof
245 1 0 %a Marketing %b : podręcznik akademicki / %c [[I In.]]
260 #   %a Toruń %b Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa 'Dom Organizatora' %c 2011
300     %a 375 s.: rys., tab. %c 24 cm
500     %a 1. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Wstęp
2. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof, ESCHER Iwona: Pojęcie, geneza i rozwój marketingu
3. KACZMARCZYK Stanisław: Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
4. ESCHER Iwona: Badania marketingowe
5. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Konsument i uwarunkowania jego zachowań
6. SCHULZ Maciej: Segmentacja i pozycjonowanie produktu
7. ANDRUSZKIEWICZ Krzysztof: Produkt i proces jego rozwoju
8. SCHULZ Maciej: Cena i jej kształtowanie
9. PETRYKOWSKA Joanna: Dystrybucja jako element marketingu
10. PAWLAK-KOŁODZIEJSKA Katarzyna: Komunikacja marketingowa
11. PETRYKOWSKA Joanna: Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym
650   9 %a Marketing
650   9 %a Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem
650   9 %a Konsument
650   9 %a Produkt
650   9 %a Cena
650   9 %a Dystrybucja
650   9 %a Komunikacja marketingowa
650   9 %a Obsługa klienta
650   9 %a Logistyczna obsługa klienta
650   9 %a Marketingowa obsługa klienta
650   9 %a Badania marketingowe
700 1   %a [I, In.]
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100130974 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7285-578-7
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 30899
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 30826
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies