Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Lojalność konsumenta : jak budować trwałe relacje z klientem

Tytuł pełny :
Lojalność konsumenta : jak budować trwałe relacje z klientem
Autorzy :
Tesławski, Maciej
Wydawca :
Gliwice Wydawnictwo Helion
Rok wydania :
2012
Opis fizyczny :
168 s. 21 cm
ISBN :
9788324647767
Temat :
Lojalność klientów
Marketing
Marketing transakcyjny
Pomiar lojalności klientów
Programy lojalnościowe
Marketing relacji
Książka
LDR     00945nam#a2200265#i#4500
001     3683100130921
003     CHORZ WSB
005     20200701200241.7
008     140303s2012####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788324647767
035     %a (CHO)56767
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Tesławski, Maciej.
245 1 0 %a Lojalność konsumenta %b : jak budować trwałe relacje z klientem
260 #   %a Gliwice %b Wydawnictwo Helion %c 2012
300     %a 168 s. %c 21 cm
650   9 %a Lojalność klientów
650   9 %a Marketing
650   9 %a Marketing transakcyjny
650   9 %a Pomiar lojalności klientów
650   9 %a Programy lojalnościowe
650   9 %a Marketing relacji
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100130921 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-246-4776-7
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2012 %c pwegrzyn (01/07/2020 ; 100) %c prolib (01/07/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 31934
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies