Spis treści
Wstęp
I Marketingowe aspekty zarządzania w sporcie
Kozielski R.: Karnawalizacja sportu – od marketingu produktu do marketingu doświadczeń i co dalej?
Kowalski S.: Analiza czynników wpływających na frekwencję imprez sportowych niższych klas rozgrywkowych
Woźniakowski M.: Sponsoring sportu jako narzędzie public relations w komunikacji marketingowej
Kaczorowska-Spychalska D.: Media społecznościowe w strategii komunikacji piłkarskich klubów sportowych
Zgaiński M.: Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Unii Leszno SSA
II Zarządzanie organizacjami sportowymi
Góral M., Górka J.: KKS Lech Poznań jako przykład współczesnej organizacji sportowej
Kuźbik P.: Zarządzanie kryzysem w sporcie
Panfil R.: Benchmarking strategicznych wymiarów zarządzania firmami sportowymi w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sektora gier zespołowych
Karwiński M.: Wpływ systemu licencyjnego na zarządzanie klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej
Pawlak Z., Smoleń A.: Zarządzanie strategiczne w polskich zawodowych klubach piłki nożnej – teoria a praktyka
Tomanek M.: Zarządzanie wiedzą w klubach sportowych na przykładzie Tauron Basket Ligi
III Ludzie sportu
Panfil Ł.: Zarządzanie talentami w grach sportowych
Moterski F.: Rozwój indywidualny sędziów lekkoatletycznych w Polsce
Starakiewicz U.: Kluczowe kompetencje oraz popularne ścieżki karier osób działających w organizacjach sportowych
Janowska Z.: Trener liderem zespołu Bibliogr. przy rozdz
LDR 03309nam#a2200553#i#4500
001 3683100130440
003 CHORZ WSB
005 20200629200643.3
008 170904s2015####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788379698936
035 %a (CHO)81649
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Zarządzanie w sporcie : %b organizacje, ludzie, marketing / %c pod re. Pawła Kuźbika i Filipa Moterskiego.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2015.
300 %a 239 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
500 %a Spis treści
Wstęp
I Marketingowe aspekty zarządzania w sporcie
Kozielski R.: Karnawalizacja sportu – od marketingu produktu do marketingu doświadczeń i co dalej?
Kowalski S.: Analiza czynników wpływających na frekwencję imprez sportowych niższych klas rozgrywkowych
Woźniakowski M.: Sponsoring sportu jako narzędzie public relations w komunikacji marketingowej
Kaczorowska-Spychalska D.: Media społecznościowe w strategii komunikacji piłkarskich klubów sportowych
Zgaiński M.: Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Unii Leszno SSA
II Zarządzanie organizacjami sportowymi
Góral M., Górka J.: KKS Lech Poznań jako przykład współczesnej organizacji sportowej
Kuźbik P.: Zarządzanie kryzysem w sporcie
Panfil R.: Benchmarking strategicznych wymiarów zarządzania firmami sportowymi w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sektora gier zespołowych
Karwiński M.: Wpływ systemu licencyjnego na zarządzanie klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej
Pawlak Z., Smoleń A.: Zarządzanie strategiczne w polskich zawodowych klubach piłki nożnej – teoria a praktyka
Tomanek M.: Zarządzanie wiedzą w klubach sportowych na przykładzie Tauron Basket Ligi
III Ludzie sportu
Panfil Ł.: Zarządzanie talentami w grach sportowych
Moterski F.: Rozwój indywidualny sędziów lekkoatletycznych w Polsce
Starakiewicz U.: Kluczowe kompetencje oraz popularne ścieżki karier osób działających w organizacjach sportowych
Janowska Z.: Trener liderem zespołu
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Public relations
650 9 %a Zarządzanie relacjami z klientem
650 9 %a Zarządzanie strategiczne
650 9 %a Zarządzanie w sporcie
650 9 %a Marketing
650 9 %a Sport
650 9 %a Marketing produktu
650 9 %a Marketing doświadczeń
650 9 %a Impreza sportowa
650 9 %a Sponsoring
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Media społecznościowe
650 9 %a Klub sportowy
650 9 %a Zarządzanie organizacją
650 9 %a Organizacja sportowa
650 9 %a Zarządzanie kryzysem
650 9 %a Benchmarking
650 9 %a Firma sportowa
650 9 %a Gry zespołowe
650 9 %a System licencyjny
650 9 %a Zarządzanie wiedzą
650 9 %a Zarządzanie talentami
650 9 %a Gry sportowe
650 9 %a Trener
700 1 %a Kuźbik, Paweł.
700 1 %a Moterski, Filip.
830 0 %a Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100130440 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7969-893-6
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2015
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?