Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie w sporcie : organizacje, ludzie, marketing

Tytuł pełny :
Zarządzanie w sporcie : organizacje, ludzie, marketing / pod re. Pawła Kuźbika i Filipa Moterskiego
Autorzy :
Kuźbik, Paweł
Moterski, Filip
Wydawca :
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania :
2015
Seria :
Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zawartość serii :
Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opis fizyczny :
239 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788379698936
Uwagi :
Spis treści Wstęp I Marketingowe aspekty zarządzania w sporcie Kozielski R.: Karnawalizacja sportu – od marketingu produktu do marketingu doświadczeń i co dalej? Kowalski S.: Analiza czynników wpływających na frekwencję imprez sportowych niższych klas rozgrywkowych Woźniakowski M.: Sponsoring sportu jako narzędzie public relations w komunikacji marketingowej Kaczorowska-Spychalska D.: Media społecznościowe w strategii komunikacji piłkarskich klubów sportowych Zgaiński M.: Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Unii Leszno SSA II Zarządzanie organizacjami sportowymi Góral M., Górka J.: KKS Lech Poznań jako przykład współczesnej organizacji sportowej Kuźbik P.: Zarządzanie kryzysem w sporcie Panfil R.: Benchmarking strategicznych wymiarów zarządzania firmami sportowymi w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sektora gier zespołowych Karwiński M.: Wpływ systemu licencyjnego na zarządzanie klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej Pawlak Z., Smoleń A.: Zarządzanie strategiczne w polskich zawodowych klubach piłki nożnej – teoria a praktyka Tomanek M.: Zarządzanie wiedzą w klubach sportowych na przykładzie Tauron Basket Ligi III Ludzie sportu Panfil Ł.: Zarządzanie talentami w grach sportowych Moterski F.: Rozwój indywidualny sędziów lekkoatletycznych w Polsce Starakiewicz U.: Kluczowe kompetencje oraz popularne ścieżki karier osób działających w organizacjach sportowych Janowska Z.: Trener liderem zespołu
Bibliogr. przy rozdz
Temat :
Public relations
Zarządzanie relacjami z klientem
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie w sporcie
Marketing
Sport
Marketing produktu
Marketing doświadczeń
Impreza sportowa
Sponsoring
Komunikacja marketingowa
Media społecznościowe
Klub sportowy
Zarządzanie organizacją
Organizacja sportowa
Zarządzanie kryzysem
Benchmarking
Firma sportowa
Gry zespołowe
System licencyjny
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie talentami
Gry sportowe
Trener
Książka
LDR     03309nam#a2200553#i#4500
001     3683100130440
003     CHORZ WSB
005     20200629200643.3
008     170904s2015####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788379698936
035     %a (CHO)81649
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Zarządzanie w sporcie : %b organizacje, ludzie, marketing / %c pod re. Pawła Kuźbika i Filipa Moterskiego.
260 #   %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2015.
300     %a 239 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1   %a Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
500     %a Spis treści
Wstęp
I Marketingowe aspekty zarządzania w sporcie
Kozielski R.: Karnawalizacja sportu – od marketingu produktu do marketingu doświadczeń i co dalej?
Kowalski S.: Analiza czynników wpływających na frekwencję imprez sportowych niższych klas rozgrywkowych
Woźniakowski M.: Sponsoring sportu jako narzędzie public relations w komunikacji marketingowej
Kaczorowska-Spychalska D.: Media społecznościowe w strategii komunikacji piłkarskich klubów sportowych
Zgaiński M.: Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Unii Leszno SSA
II Zarządzanie organizacjami sportowymi
Góral M., Górka J.: KKS Lech Poznań jako przykład współczesnej organizacji sportowej
Kuźbik P.: Zarządzanie kryzysem w sporcie
Panfil R.: Benchmarking strategicznych wymiarów zarządzania firmami sportowymi w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sektora gier zespołowych
Karwiński M.: Wpływ systemu licencyjnego na zarządzanie klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej
Pawlak Z., Smoleń A.: Zarządzanie strategiczne w polskich zawodowych klubach piłki nożnej – teoria a praktyka
Tomanek M.: Zarządzanie wiedzą w klubach sportowych na przykładzie Tauron Basket Ligi
III Ludzie sportu
Panfil Ł.: Zarządzanie talentami w grach sportowych
Moterski F.: Rozwój indywidualny sędziów lekkoatletycznych w Polsce
Starakiewicz U.: Kluczowe kompetencje oraz popularne ścieżki karier osób działających w organizacjach sportowych
Janowska Z.: Trener liderem zespołu
504     %a Bibliogr. przy rozdz.
650   9 %a Public relations
650   9 %a Zarządzanie relacjami z klientem
650   9 %a Zarządzanie strategiczne
650   9 %a Zarządzanie w sporcie
650   9 %a Marketing
650   9 %a Sport
650   9 %a Marketing produktu
650   9 %a Marketing doświadczeń
650   9 %a Impreza sportowa
650   9 %a Sponsoring
650   9 %a Komunikacja marketingowa
650   9 %a Media społecznościowe
650   9 %a Klub sportowy
650   9 %a Zarządzanie organizacją
650   9 %a Organizacja sportowa
650   9 %a Zarządzanie kryzysem
650   9 %a Benchmarking
650   9 %a Firma sportowa
650   9 %a Gry zespołowe
650   9 %a System licencyjny
650   9 %a Zarządzanie wiedzą
650   9 %a Zarządzanie talentami
650   9 %a Gry sportowe
650   9 %a Trener
700 1   %a Kuźbik, Paweł.
700 1   %a Moterski, Filip.
830   0 %a Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100130440 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7969-893-6
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2015 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 15.E
Nr inwentarza :
851 37754
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies