Bednarska Magdalena, Ratajczak-Mrozek Milena: Wprowadzenie
Hanke-Lopes Aleksandra: Kluczowe wyzwania dla lidera strategicznej sieci biznesowej działającej na zagranicznym rynku usług
Ratajczak-Mrozek Milena, Herbeć Magdalena: Znaczenie podmiotów usługowych dla meblarstwa w Polsce – perspektywa relacji sieciowych i współpracy
Soniewicki Marcin: Wykorzystanie kooperacyjnych źródeł wiedzy w przedsiębiorstwach usługowych
Dymitrowski Adam: Współpraca przedsiębiorstw usługowych z różnymi typami podmiotów w procesie tworzenia innowacji
Andrzejczak Katarzyna: Rola współpracy podmiotów na rynku usług rozwoju biznesu w Afryce Subsaharyjskiej
Wieczerzycki Marcin: Usługa finansowania społecznościowego – crowdfundingu – jako przedmiot współpracy przedsiębiorstw
Piechota Natalia: Lokalizacyjna aplikacja mobilna jako narzędzie badań ruchu turystycznego w miastach
Zmyślony Piotr, Szutowski Dawid: Mierzenie skuteczności promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta w długim okresie
Bednarska Marlena: Kariera zawodowa w hotelarstwie w opinii studentów – implikacji dla współpracy praktyki gospodarczej z systemem edukacji
LDR 02237nam#a2200253#i#4500
001 3683100130269
003 CHORZ WSB
005 20200615201204.2
008 140403s2014####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035 %a (CHO)68548
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Studia Oeconomica Posnaniensia : %b 2014, vol 2, no. 1 (262) / %c [red.nacz. Aleksandra Gaweł]
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu , %c 2014.
300 %a 167s. : %b il. ; %c 23 cm.
490 1 %a = Studia Oeconomica Posnaniensia %v 2014, vol 2, no. 1 (262) %x 2300-5254 ;
500 %a Bednarska Magdalena, Ratajczak-Mrozek Milena: Wprowadzenie
Hanke-Lopes Aleksandra: Kluczowe wyzwania dla lidera strategicznej sieci biznesowej działającej na zagranicznym rynku usług
Ratajczak-Mrozek Milena, Herbeć Magdalena: Znaczenie podmiotów usługowych dla meblarstwa w Polsce – perspektywa relacji sieciowych i współpracy
Soniewicki Marcin: Wykorzystanie kooperacyjnych źródeł wiedzy w przedsiębiorstwach usługowych
Dymitrowski Adam: Współpraca przedsiębiorstw usługowych z różnymi typami podmiotów w procesie tworzenia innowacji
Andrzejczak Katarzyna: Rola współpracy podmiotów na rynku usług rozwoju biznesu w Afryce Subsaharyjskiej
Wieczerzycki Marcin: Usługa finansowania społecznościowego – crowdfundingu – jako przedmiot współpracy przedsiębiorstw
Piechota Natalia: Lokalizacyjna aplikacja mobilna jako narzędzie badań ruchu turystycznego w miastach
Zmyślony Piotr, Szutowski Dawid: Mierzenie skuteczności promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta w długim okresie
Bednarska Marlena: Kariera zawodowa w hotelarstwie w opinii studentów – implikacji dla współpracy praktyki gospodarczej z systemem edukacji
650 9 %a Przemysł meblarski
650 9 %a Crowdfunding
650 9 %a Turystyka
700 1 %a Gaweł, Aleksandra
830 0 %a Studia Oeconomica Posnaniensia %v 2014, vol 2, no. 1 (262) %x 2300-5254 ;
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100130269 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2014 %c pwegrzyn (15/06/2020 ; 830) %c prolib (15/06/2020 ; 700) %c prolib (15/06/2020 ; 830)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?